Meet my Theresa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Meet my Brian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 7, 2013

Finally! It's Mine~!

 实在是太高兴了
收到自己锺意的东西
那感觉,很美好


我好喜欢手工包包
一路来我都有留意 Hothot Ginger
她的手工包包,设计,颜色配搭,材质,都很精细
都是我喜欢和合用的款式


我只能说,她的包包真的好卖到~~ 
每次她网上一Post
没半小时就卖清光了
有好多次都 Miss 掉了
;(


Finally ~ It's Mine!
[Vintage Hot Balloon Tote]


今天我的 Outfit 和包包蛮搭的吧~ 
啦~啦~啦~ * 自爽-ing~ *



1 comment:

Jessica L said...

this is a nice one! good pretty looking bag you have one!