Meet my Theresa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Meet my Brian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 25, 2010

twice time at poco homemade

在繁华忙碌的市区里
一个可以静静的叹下下午茶
享受着别致小吃的地方
这是莎的生日,提议来这里吃吃喝喝
让我很'惊艳',躲在老鋪店后的小地方


謝謝莎的介紹


他們也有賣些手工制品
有興趣的可以去看一看



用餐區其實蠻小的
只容納十多人吧


莎和jessica和她們的武器~


這是我喜歡的地板,下次我家廚房地板一定要醬
*老公,聽到嗎?~~*
還有~
我的豬腳,有空才讓你們看一看特寫笑個夠~

我點的milky papaya
好爽好喝




一些小吃,很健康的口味


唯一的甜品,green tea pudding
整塊玻璃醬,滑到亮~

帶著8個月的大肚子,第二次光顧~


特地帶mic d來嘗嘗
趁它還未爆紅,要多來幾次
因爲poco真得好小 ;p


我的fairy tale,很香~
和他的冰綠茶


他的unagi don


我的katsu fish don

忍不住要為他們打個小廣告醬
因爲在這裡很少有醬用心去經營一個像它們醬的小天地
pocohomemade.blogspot.com

6 comments:

sa said...

good things must be share..

pinkmaple said...

yes~ share the joy ;)
wei... planning the 4th or 5th cny day come out eat eat.....

Jessica L said...

Ya, Poco is a nice place to go... nice peaceful environment + nice foods and beverages... I shall go again too... :)

Ah Loo said...

wah..nice place...wan go 1 day in a sunday early afternoon ;)
i saw real 豬腳 liao...wahahha...so cute!

pinkmaple said...
This comment has been removed by a blog administrator.
pinkmaple said...

loo~ 相比下,你的豬腳可愛多了~~~ xD