Meet my Theresa

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Meet my Brian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 31, 2009

oh~ is 2010 ^^

to all my dear one
wishing all the best on the very new year 2010
~ art.com

就像往常一样,我没有什么特别的新年愿望
都一直抱着珍惜现在,明天都会好好的
当然,明年的我会有不同了
很期待,也有点不安,又有点欢喜,但也有点怕怕
哎~什么鬼心情嘛~~
-.-
怎么也好,愿我~ 也愿大家平平安安度过下一年
v^.^v



4 comments:

sa said...

happy new year

pinkmaple said...

happy new year, pretty ;)

Ah Loo said...

Happy new year to your two too, hehehe ;)
不用怕,船到桥头自然直!
上一年的现在,小柏柏还乖乖的抱在怀里,现在已经落地的东奔西跑了 ;)

pinkmaple said...

loo~ 虽然杰一直安慰我,但我真的好鬼惊咯~~